Keyfobs

Een jaar geleden had ik mijn laatste berichtje geplaatst. Daarna werd het stil, niet dat ik niks gedaan heb, maar ik had er gewoon niet aan gedacht om te bloggen. Heel veel andere dingen slokten mijn aandacht op. Nu toch eindelijk een berichtje van mij.
Momenteel ben ik min of meer verslaafd aan het maken van sleutelhangers. Ik kwam patroontjes tegen en die probeerde ik uit. De eerste maakte ik van vilt, maar dat werd te snel lelijk. Ook jeans probeerde ik uit. Die vond ik helemaal top, het waren “shabby” labels. Daarna kwam het vinyl, dat werd geweldig! Ondertussen kan ik ze ook zelf digitaliseren. Of te wel, ik maak de sleutelhangers op mijn borduurmachine. Daar heb je borduurbestandjes voor nodig. Deze kun je hier en daar aanschaffen, maar ook zelf maken als je borduursoftware hebt. En die heb ik! Deze sleutelhangers zijn kant en klaar te koop, al dan niet gepersonaliseerd. Het is een mengeling van gekochte patronen en zelf gedigitaliseerde patronen.
Stuur me een mailtje en ik geef je alle details.

Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

