Bartmobile

Voor de marktkoopman waar ik altijd mijn fournituren koop had ik een sleutelhanger gemaakt. Hij vroeg zich namelijk af wat ik met al dat band van plan was wat ik onlangs bij hem had gekocht. Om dat te laten zien had ik een Bartmobilesleutelhanger gemaakt voor hem. Deze viel in de smaak, ook bij zijn vrouw die hem direct inpikte. Er waren in zijn familie meer mensen die dat leuk vonden en de marktkoopman kwam met het verzoek er nog één te maken maar dan voor de Noudmobile. En dat heb ik gedaan…
Mocht je belangstelling hebben voor ook een orginele sleutelhanger neem dan even contact met me op via de mail ( info@kledingreparatie.biz )

Dit bericht werd geplaatst in algemeen. Bookmark de permalink .

3 reacties op Bartmobile

  1. Brigitta zegt:

    Je hebt al leuke dingen gemaakt op je nieuwe borduurmachine πŸ˜‰ Het hondenjasje is ook heel mooi geworden zeg! πŸ˜‰ ben je al een beetje verslaafd aan het machinaal borduren? (ik wel) πŸ™‚

Geef een reactie

