De mogelijkheden zijn eindeloos…

Het gaat steeds beter, het inspannen van het brede band in het borduurraam. Ik maak er sleutelhangers van, of noem het een tashanger. Hoe ik op het idee ben gekomen? Eigenlijk is het idee van manlief. Hij wilde een geborduurde band hebben met de tekst: “Remove Lock”. Dit wilde hij hebben zodat als hij het wielslot op zijn motor heeft gezet, hij dat niet vergeet te verwijderen als hij weer weg wilt rijden na een pauze op het terras ofzo. Hij hangt hem dan in het zicht, aan het stuur als reminder.
Nadat ik hem had gemaakt, vond ik hem zo leuk geworden dat het idee van de sleutelhanger er vanzelf achteraan kwam. Op dit moment heb ik  4 kleuren band op voorraad, maar ik ben van plan om nog een paar extra kleuren aan te schaffen. Nu dus alleen nog Rood, Blauw, Geel en Paars, maar straks wellicht ook nog Zwart, Groen en Oranje.

De mogelijkheden hiermee zijn eindeloos, denk eens aan een naam bij de geboorte van een kindje, de naam van je lief, de geboortedatum van één van hen of heel simpel auto, huis of kantoor erop om de sleutel te onderscheiden van de rest.

Dit bericht werd geplaatst in crea netje, machinaal borduren en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

