Oefenmateriaal tot volwaardig kado…

Om reclame te kunnen maken voor je borduurmachine, moet je de techniek goed beheersen, daarom ben ik aan het oefenen geslagen. Het kwam goed uit dat een vriendin wel een handdoek kado wilde doen aan haar broer. Samen hebben we bedacht hoe het moest worden en hebben we de mogelijkheden bekeken. Al doende leer ik een heleboel. Hoe maak je het patroon kleiner, hoe juist weer groter. Hoe behoud je de steekdichtheid van je patroon, welke steunstof gebruik je het best. Ook het inspannen in de borduurring is een verhaal apart. Het was even uitzoeken, maar uiteindelijk is het gelukt. Ik was erg tevreden met het resultaat. Het kado is ondertussen gegeven en de jarige was er ook erg blij mee! Dit smaakt naar meer! Mocht je belangstelling hebben voor een gepersonaliseerde handdoek, neem dan even contact met me op, we komen er vast wel uit.

 

P1070475 (2)

Dit bericht werd geplaatst in crea netje en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Oefenmateriaal tot volwaardig kado…

  1. Brigitta zegt:

    Ik heb al heel wat handdoeken geborduurd 😉 het blijft leuk om als cadeau te geven. Heel netjes gemaakt 🙂

  2. Martin Dekker zegt:

    Heel mooi gedaan Antoinette, ik ben er heel blij mee! Zeker ook omdat ik het verhaal erachter ken.
    Hartelijke groeten van Margriet’s broer Martin.

Geef een reactie

