Kraaltjes rijgen…

Kralen Kerstster blauwTussen de bedrijven door, kijk ik vaak een uurtje op Pinterest. Drie weken voor de Kerst kwam ik daar een kerstster van geregen kraaltjes tegen, ik was op slag verliefd. De maakster van deze ster had echter alleen de foto geplaatst en niet hoe of ze er aan kwam. Het vergde dus enig onderzoek om er achter te komen waar of ik eventueel een patroon vandaan kon halen. De zoektocht bracht mij bij “De Daver”, een hobbywinkel (met een webshop) vol met allerlei heerlijk knutselspul. Hier vond ik de ster (Peyote Ster) terug en kon ik het rijgpatroon en alle andere benodigdheden bestellen. Het patroon is volledig uitgeschreven en goed volgbaar, aangevuld met een telpatroon. De eerste ster zat dan ook zo in elkaar. Nu kreeg ik een huis vol visite met de Kerst, dus ik bedacht dat ik voor mijn moeder, schoonmoeder en schoonzus wel een ster kon maken. Ik heb dan ook de nodige uurtjes achter de kraaltjes gezeten. Helaas ben ik niet in staat er een perfecte foto van te maken, de parelmoerglans van de doorzichtige kraaltjes komt er niet zo goed uit. Maar hangend in mijn boom, de ster glanst je tegemoet!

Kralen Kerstster

Dit bericht werd geplaatst in crea netje en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

