Armbandjes en meer van Noã

Ik heb een heel leuk buurmeisje Noã, ze is alweer 10 jaar. Sinds deze week heeft ze haar eigen webshop geopend waarin ze haar zelfgemaakte sieraden gaat verkopen. De webshop heet: “Sieraden van Noã“. Ze heeft al diverse voorbeelden gemaakt van acrylkralen, geregen op elastiek. Ik vind ze niet te weerstaan en heb bij haar dan ook direct een bestelling geplaatst. Ik kon uit verschillende kleuren kiezen, ook de grote sierkraal kon ik uitzoeken. Ik besloot om 3 armbandjes te laten maken, in geel, licht blauw en één gemengde, en alle 3 hebben dezelfde grote kraal, een vredesteken. Maar ook een hartje of een snorretje of een sterretje was mogelijk geweest. Mocht je dit leuke (jonge) initiatief ook waarderen, neem dan een kijkje in haar shop, wie weet vind je iets wat je graag wilt hebben. Neem dan contact met haar op, ze laat zeker iets van zich horen!

Sieraden van Noã

Dit bericht werd geplaatst in algemeen en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Armbandjes en meer van Noã

  1. Noa zegt:

    Dank je wel! Xx noa

Geef een reactie

