Stukje huisvlijt…

De laatste weken heb ik niet veel tijd gehad om te freubelen. Ik was gewoon druk bezig met andere dingen. Eén ervan was werken, een andere was trainen met het jongste hondje. Het kleine hondje is ondertussen al een echte hond geworden en verdient ondertussen een grote mand. Hij heeft tot de leeftijd van één jaar in de bench geslapen. Deels om mijn spullen te beschermen tegen zijn scherpe tandjes en deels om hem te behoeden voor ondeugend gedrag. Want dat is het wel, een grote deugniet!
Dus manlief tekende een mooi ontwerp, maakte het van MDF en schilderde het in een geweldig groene kleur.
Mijn aandeel bestond uit het maken van het kussen. Ik heb schuimrubber gebruikt voor de vulling, daar zit eerst een kous omheen, daarna een gewone witte hoes en daar omheen het overtrek. Door de witte hoes is het heel makkelijk om het overtrek eraf te halen  zodat die gewassen kan worden. Deze glijd er nu gemakkelijker overheen, want schuimrubber en stof glijdt namelijk niet en die kous trek je toch snel kapot, vandaar de extra witte basishoes. Nu heb ik nog maar 1 hoes, maar in de toekomst zal er 1 bij komen.
En als je denkt dat er maar 1 hondje op past… kijk zelf maar:

Dit bericht werd geplaatst in algemeen en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

