Koffietijd

Ik had het voornemen om eerst een aantal kaartjes te maken van de spullen die ik al had. Helaas…. Mislukt. Gister kreeg ik de gewonnen candy binnen en ik wilde die vandaag direct uitproberen. Volledig geïnstaleerd aan de tafel, kopje koffie erbij (en natuurlijk een heerlijk koekje, maar dat vertellen we er niet bij) zocht ik designpapier bij de stempel en de kleurtjes van de potloden daar weer bij. De randjes van de diverse onderdelen heb ik bewerkt met distress ink. Na een paar uurtjes op m’n gemak aan het kleuren, knippen en plakken te zijn geweest is dit het resulstaat:
Koffietijd Candy

 

Ik stuur het kaartje in bij de challenge op het MD Challenge blog, uitdaging 76

De gebruikte materialen:
Distress ink: Pumice Stone
Archival ink: Sepia
MD Don & Daisy: DDS3328
My paper world: Vintage Lace
MD CreaTables LR0256
MD Pretty Papersbloc: Birds en Flowers
Derwent Color Soft: 310, 350, 450, 530, 540, 550 en 560

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Koffietijd

  1. ursulauphof zegt:

    Dat is zeker een mooie kaart. groetjes, Ursula

  2. Yvonne zegt:

    ’n Heel mooi kaartje, ziet er gezellig uit.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

  3. mieke zegt:

    Leuk kaartje !!
    Bedankt voor het meedoen.

    Mieke, MD Challenge blog

  4. anita zegt:

    Eer van je werk hoor, toppie kaartje
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Gr. Anita
    MDblog

  5. Thea zegt:

    Wat een schitterende kaart.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij MD.

    Gr. Thea
    DT Challengeblog MD

  6. Wybrich zegt:

    Wat een prachtige kaart met de koffie drinkende dametjes!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog.

Geef een reactie

