Candy gewonnen!

Twee weken geleden kwam ik tijdens een “blogrondje” op het blog van Don & Daisy. Ik had het een tijd wat druk gehad en was weinig op de verschillende blogs geweest. Maar ik was er precies op het goede moment. Ze hadden daar een Candy waar ik gelijk aan mee heb gedaan. De figuurtjes Don en Daisy vind ik erg leuk, ik gebruik ze af en toe, zowel als stempel en als knipvel. Nu heb ik er niet zo heel veel, maar samen met de snoesjes, zijn de karaktertjes wel favoriet bij mij. Na een weekje wachten kwam de uitslag op hun blog en wat een verrassing!: Ik had hem gewonnen!
En vandaag kwam het binnen:
Dank je wel voor dit leuke kado, ik voel me helemaal verwend! Dit weekend heb ik vast wel ergens tijd om er iets moois mee te maken!

Dit bericht werd geplaatst in algemeen en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

