Babyboom op komst

Nee geen paniek, ik niet. Maar hier in de straat wel. In december kwam de eerste buurvrouw bij de tweede met de “Blije doos”. Ja, zei ze, die is vast nog niet voor mij, dat zou veel te vroeg zijn. De tweede buurvrouw was blij verrast met de doos en vertelde dat de derde buurvrouw een vraagteken op de kerstkaart had gezet. Met andere woorden, zij is ook zwanger. Ze zijn dus met z’n drietjes op rij in blijde verwachting. Nu het voor alle drie over de helft is, heb ik voor alle drie een kaartje gemaakt. Gewoon omdat ik dat leuk vond. Want zeg nou zelf, in het begin krijg je van iedereen alle aandacht, daarna zwakt het af, of je hebt in ieder gesprek de vraag, wanneer komt het, of hoe lang duurt het nog? Dus ik heb dat allemaal niet gevraagd of gezegd, maar ik stuur ze een lief kaartje met een kleine aanmoediging erin geschreven.
De stempel is van MD (DDS3301) en gekleurd met Colorsoft Derwents, het designpapier zijn printables vanaf Mel Stampz haar blog en verder wat afwerking met bandjes en ander leuk spul.

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

