Strookjes papier

Iedere dinsdag is er een nieuwe uitdaging bij EKEF, deze keer uitdaging 151, ontwerp je eigen designpapier mbv strookjes papier. Dat was makkelijk. De strookjes papier, in dit geval decopatchpapier, had ik nog liggen van een eerder project voor mijn zus van de Kettingkast. Je kunt daar dit papier (of variaties hierop) ook bestellen. Ik had ze dus over en had toen al bedacht, daar ga ik een achtergrondje mee maken. Alleen had ik dat nog niet gedaan… nu wel.
De stempel is van MD, Eline’s Flowergirlz,  Ik heb de roos een tweede keer afgedrukt en deze heb ik ingekleurd met Derwent Colorsoft C200, 240 en 250. Een zwart en roze kantje maken het geheel af. Met de tekst op het label kun je alle kanten op, omdat je jarig bent, omdat ik je aardig vind, of omdat gewoon zomaar.
Ik heb er niet teveel tierelantijntjes op geplakt omdat ik hem ook naar een man wil kunnen opsturen.
Uitd .151 Designpapier

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Strookjes papier

  1. Geweldige kleuren en leuk hoe je de stempel hebt gebruikt!

    Fijn dat je meedoet met,
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

  2. Brenda zegt:

    Wat mooi geworden je kaartje!! Superorigineel om het met decopatchpapier te doen en wat een superleuk resultaat! Bedankt dat je meedoet bij EKEF! Groetjes,Brenda

  3. Yvonne zegt:

    Wat een vrolijk kaartje! Leuk gedaan! En leuk dat je meedoet bij EKEF!
    Groetjes, Yvonne

  4. Bernadet zegt:

    zZet er superleuk uit zo .
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

  5. marijke zegt:

    Mooi kaartje en leuk de strookjes gemaakt van decopathpapier! Leuk dat je meedoet bij EKEF!
    Groetjes, Marijke

Geef een reactie

