Bloemen, Rood en Kant

Gisteravond kon ik mijn draai niet vinden voor de tv. Oja, ik kijk graag tv alleen deze keer vond ik er echt helemaal niks aan. Ik ben daarom aan de tafel gaan zitten en bedacht dit kaartje. Bij de NKU is de uitdaging een “Bingo kaart”, je kiest een rijtje uit, horizontaal, verticaal of diagonaal en daar maak je je kaartje mee. Mijn rijtje bestaat uit Bloemen, rood en kant. De stempel is van MD, het is één van de Eline’s Flowergirlz. Deze heb ik ingekleurd met Derwents colorsoft: C100, 130, 200, 450, 480, 510, 530, 560, 630 en 640. Op het jurkje heb ik kleine accentjes aangebracht met rode glitterlijm om de bloemen extra “glamour” te geven.  De afwerking is gedaan met een wit katoenen kantje, bloementjesband en rood jute band. Het labeltje is eenvoudig Omdat…. je er alle kanten mee op kunt.
Bloemen rood kant uitd.35

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Bloemen, Rood en Kant

  1. Liesbeth zegt:

    Wat een mooi en schattig eindresultaat, bedankt voor je deelname bij de NKU.
    gr. Liesbeth

  2. Inge zegt:

    Wat een leuke kaart Antoinette, leuk dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

  3. Marianne zegt:

    Heel mooi gedaan deze kaart.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Groetjes Marianne

Geef een reactie

