Fairy’s

Onlangs had ik bij JCadeau een Pretty Papers Bloc gekocht van MD, Birds en flowers. Vandaag heb ik het voor’t eerst gebruikt. Wat een mooie zachte kleuren zijn dat. Een plezier om er een kaartje mee te maken. Ik heb het gecombineerd met een tweetal plaatjes van Fairy’s. Deze had ik al heel lang liggen, geknipt en al en nu weet ik echt niet meer van wie ze zijn. De sketch is van het Dutch Card Lovers blog, uitdaging 169, deze vond ik het beste passen op een rechthoekige kaart. De basis is roze gewolkt  papier, daarop dus het MD papier, 4 verschillende. Verder heb ik kant gebruikt (van de markt), een labelpons, Nellie Snellen ponsen en een krul die bij de Big Shot zat. Als laatste de perlenpen (van de Kettingkast). Gelukkig had ik nog een schrijvende gelpen in een bijpassende kleur roze want zwarte stempel inkt vond ik er niet bij passen (voor de tekst).
Challenge#169

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Fairy’s

  1. Ellen R zegt:

    Mooie uitwerking van de schets!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

  2. Anja zegt:

    Gaaf kaartje hoor bedankt voor je deelname aan DCL.

  3. Wow wat mooi geworden, en wat leuk om producten uit de shop verwerkt te zien. Ik krijg deze week een hele berg prachtige stickers in de shop, voor een klein prijsje, die zullen jou ook wel aanspreken dan! 😉

    Dank je wel voor de link!

  4. samantha zegt:

    Wat een plaatje!

    liefs,
    Samantha

Geef een reactie

