Geen stempel of plaatje saai??

Vandaag waren de mannen de hele middag op het zwembad ivm de Brabantse Winterkampioenschappen (wedstrijdzwemmen). Ik had het rijk alleen!
Ik had natuurlijk de was kunnen gaan doen of stofzuigen, maar je kunt je vast voorstellen dat ik leukere bezigheden kon bedenken dan dat! Ik heb de was dan ook genegeerd, al riep die wel heel hard om hulp…
Bij EKEF is de uitdaging (146) een kaart te maken zonder stempel of afbeelding. Een klein beetje lastig vond ik dat wel, maar omdat ik steeds meer hobbyspul heb verzameld was het wel te bedenken. Ik ben uitgegaan van een zo wit mogelijke kaart. Dus een witte basis als kaart, bewerkt met een designables (DS0916) Hierop een witte mand (CR1208) gevuld met witte tulpjes (LR0209) Okay dan, 1 blauw tulpje erbij. De laatste afwerking heb ik gedaan met een blauw geruit lintje van MD, en blauwe vlinders uit de ponsen van Nellie Snellen (FLP 016-017-018)
Uitd. 149 geen stempel of plaatje

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Geen stempel of plaatje saai??

  1. Jolanda Cuper zegt:

    Heel mooi gedaan!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda

  2. Anneke zegt:

    Helemaal niet saai….. Het is je schitterend gelukt!!
    Bedankt voor je bijdrage bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

  3. Je@net zegt:

    Wat een mooi kaartje, Antoinette!
    Fijn dat je mee doet met deze uitdaging bij Elke Kaart een Feestje!

Geef een reactie

