Het eerste kaartje van 2013

Na een heel druk begin van de week, was het vandaag rustig. Dus tijd voor een kaartje. Ik heb een knipvel gebruikt van Don & Daisy (MD), deze had ik onlangs gewonnen. (zie vorig blog) De cirkels heb ik uitgesneden met een cirkelsnijder, de bloemen en takjes zijn van ponsen van Nellie Snellen. De laatste afwerking is gedaan met perlenpen en 3 knoopjes uit mijn knopendoos. De tekststempel is gemaakt op een rond label en hangt aan een stukje raffia, dit heb ik ook gebruikt als lusje om de kaart aan op te kunnen hangen.
Hoewel het niet mijn bedoeling was, is het een mannenkaartje geworden.

Dit kaartje stuur ik in  bij de Challeng#5 Don & Daisy  (ronde kaart met label, tekst in cirkel, 3 knopen)
En bij de  NKU Uitdaging 34; Verjaardag

P1050218

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Het eerste kaartje van 2013

  1. Colinda zegt:

    Leuk kaartje! Een gezellige zondag, Colinda

  2. Wybrich zegt:

    Een prachtige ronde kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DenD blog

  3. Marjan zegt:

    Wat een mooie ronde kaart zeg ! Ik heb altijd moeite met rond.
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

Geef een reactie

