Met mijn neus in de boter

In een verloren moment zaterdagavond, keek ik een rondje blog. Zie ik daar toch mijn naam verschijnen als winnaar van één van de Candy’s die werden uitgedeeld! Op het Snoesjes Blog heb ik de Candy gewonnen, een setje knipvellen van snoesje. Hartstikke leuk, en wil je nu ook een kans maken op een leuk prijsje. Je kunt nog één keer mee doen deze week, dus…. Probeer het, je weet maar nooit!

Ook kun je nog steeds meedoen bij:
Het Marianne Design Challengeblog
Het Don & Daisy blog

Dit bericht werd geplaatst in algemeen en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

