JCadeau

Ik heb mijzelf verwend! Voor velen onder ons is het heel gewoon om via internet te bestellen. Maar het is iets wat ik, zeker voor mezelf, niet of nauwelijks doe. Maar deze keer was ik “om”. Één van mijn trouwe volgsters heeft een webshop geopend en ik heb me laten verleiden om er een kijkje te nemen. Nu weten de meeste die mij kennen dat ik verliefd word op kleurtjes, hier kan ik vaak geen weerstand tegen bieden. En als het dan ook nog papiertjes zijn, dan ben ik helemaal verkocht!
Ik heb dus een kijkje genomen op JCadeau, Een leuke shop waar je heerlijk kunt rondneuzen voor opschrijfboekjes, dagboeken, kaarten en meer “feel good” hebbedingetjes.
Mijn buit bestaat uit 2 verschillende blokjes papier. De een heel romantisch, de ander juist lekker fel. Hier kan ik me voorlopig weer helemaal mee gaan uitleven om nieuwe kaartjes mee te bedenken en maken.
Neem ook maar eens een kijkje, wie weet vind je iets waar je, net als ik, geen weerstand aan kunt bieden!
JCadeau 1

Dit bericht werd geplaatst in algemeen en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

