Kleurtje er omheen

Vandaag geen kerstkaart. Maar hoezen…. Ik was al een paar maanden van plan om de kussens op de bank op te vrolijken en wat dacht je van de poef? Die was al ongeveer 9 jaar aan de beurt. Sinds we in dit huis wonen wilde ik daar al wat anders omheen, steeds stelde ik het uit. En steeds vergat ik te kijken naar een gezellig stofje om er omheen te doen. Tot afgelopen zaterdag. Bij het grote zweedse woonwarenhuis met de bekende blauwgele kleuren liep ik er zomaar tegenaan. Deze stof moest het worden. Nu ik het eenmaal in huis had en het niet zo heel druk had met werk, kon ik tijd vrij maken om de hoezen even in elkaar te “rammen”. De kussens hebben op de achterkant een ritsje (makkelijk als ze gewassen moeten worden) en zowel de kussenhoezen als de poefhoes zijn rondom afgewerkt met piping, hierdoor blijven de hoezen net iets beter in model. Want bij ons worden de kussens en de poef nog al eens mishandeld…

kussens en poef

Dit bericht werd geplaatst in crea netje en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Kleurtje er omheen

  1. creadientje zegt:

    Jaa, ik had deze gezien en de stof herkend 😉 ook erg leuk!

  2. Margriet zegt:

    Super leuk, Antoinette

Geef een reactie

