Kerstballen

Ik ben aardig op dreef, weer een kerstkaart. Ik heb er nog niet genoeg, niet dat ik iedereen die ik een kaartje stuur een zelfgemaakte kaart stuur, maar ik vind het nu even leuk om er nog wat bij te maken.
Naast een grote Candy vanwege 1000 volgers is er bij EKEF  een sketch met kerstballen in de hoofdrol. (uitdaging 144). Nu had ik alweer jaren geleden stickers gekocht van kerstballen, niet alles was daarvan gebruikt en nu kwamen ze weer van pas. Ik heb ze geplakt op kraftpapier en uitgeknipt. Op de allergrootste kerstbal heb ik een plaatje van een MD knipvel (Don & Daisy) geplakt. Ook het designpapier heb ik eerst op kraftpapier geplakt. De glittertjes heb ik laten vallen op dubbelzijdig tape, nu heb ik een hele rechte lijn ipv een lintje. De letters zijn mbv de letterponsen van tomtas gemaakt en geplakt op een label van MD (CR1212). Jute strikjes met organza lint maken het geheel af.

Uit.144 Kerstballen

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Kerstballen

  1. Ellen R zegt:

    Wat een prachtige kerstkaart, mooie uitwerking van de schets.
    Bedankt voor je deelname aan EKEF!
    Groetjes Ellen

  2. mieke zegt:

    Hele mooie kaart Antoinette! Bedankt voor het mee doen bij EKEF deze week.
    Groetjes Mieke

  3. Bernadet zegt:

    wat een superleuke kaart heb je gemaakt met de sketch.
    Wat ziet het er leuk uit zo met die kerstballen zeg.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

  4. marijke zegt:

    Wat een ‘snoezig kaartje. Leuk de kleine kerstballen slinger. De kaart is ook heel vrolijk van kleur.
    Bedankt voor het meedoen bij EKEF.
    Groetjes, Marijke

  5. Aletta zegt:

    Mooie uitwerking van onze challenge en die kleine kerstballetjes vind ik geweldig.
    Leuk dat je met onze uitdaging van de “schets en kerstballen” meedoet van Elke Kaart Een Feestje.
    Groetjes Aletta

Geef een reactie

