IJsberen

Op internet zocht ik inspiratie en dat vond ik in het blog: Mojo Monday. Ik wilde een kaartje maken met deze ijsbeertjes maar verder kwam ik niet. Tot ik deze sketch tegen kwam. Het totaalplaatje ontstond vanzelf. Ik wilde het groen en blauw wel gecombineerd hebben, maar ik wist nog niet precies hoe. De techniek die ik gebruikte is die van shadowpainting. Ik had dit al heel lang in huis, maar er nog heel weinig mee gedaan. Wel altijd de plaatjes bewonderd maar gewoon nooit opgepakt. Tot gisteravond:

Ik stuur het kaart in bij Mojo Monday 269 en bij EKEF, Kerstkaart in NIET traditionele kleuren. Ik geloof dat dat wel gelukt is….

 (oeps met schrijffout…. ondertussen hersteld)

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op IJsberen

  1. Jolanda zegt:

    Geweldig ik vind shadow paint altijd erg mooi! Deze kaart is dan ook een plaatje!
    Gezellig dat je meedoet aan EKEF!
    Groetjes Jolanda.

  2. Wat leuk om deze techniek weer eens terug te zien, heb ik ook nog liggen, shadowpaint! Mooie kleurcombinatie en erg leuk die ijsbeertjes.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

  3. Tinie zegt:

    Leuk gedaan Antoinette!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje
    groetjes Tinie

  4. marijke zegt:

    Wat een mooi en apart kaartje!! Bedankt voor het meedoen bij EKEF
    Groetjes, Marijke

  5. Casandra B. zegt:

    Beautiful card. Love the colors.

Geef een reactie

