Kerstman op schaatsen

Deze keer een kerstkaart met een Kerstmannetje. Deze kaart stuur ik in bij het Derwentblog, uitdaging 20. Bij deze uitdaging moet er iets “in zitten” van de Sint of de Kerstman.  Ik heb het plaatje van internet geplukt. Het uitgeprinte plaatje heb ik daarna overgetrokken op een lichtbak met een vulpen (Oostindische inkt) In de hoop dat de inkt niet op zou lossen in de terpentine, dat wat ik gebruik om de Derwent potloden te vervagen. Helaas was dat niet zo, dus in een tweede poging iets voorzichtiger gekleurd. Dit maal lukte het wel. Gebruikte kleuren: 030; 120; 170; 190; 360; 650; 710. De basis van de kaart is heel licht grijs. Verder heb ik grijs inpakpapier gebruikt, designpapier van de Kruidvat en parelmoerpapier. Verder gebruikt: van MD (LRo152), stickers voor de hoeken, ijzig grijs materiaal als detail achter het plaatje,  tekststempel van de Action, glitterlijm voor de druppels en dubbele strikjes zelf gemaakt.

Ik vind het een schatje!

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Kerstman op schaatsen

  1. DIna zegt:

    heel mooi bedankt voor je deelname bij derwent en prisma’s

  2. Nanda zegt:

    Even een reactie terug. Bij Elke Kaart Een Feestje mocht je kiezen hoeveel seizoenen je wilde gebruiken en welke je wilde gebruiken. Ik heb toen besloten alle seizoenen te maken, maar je mag ook een seizoen gebruiken als maar duidelijk is om welk seizoen het dan gaat.

    Hopelijk geeft dit je dan wel genoeg tijd om mee te doen.

    Groetjes en bedankt voor je reactie op mijn blog.

    Nanda

  3. Marion Lones zegt:

    ahhh wat een lieffie, prachtig kaartje, leuk dat je meedoet bij Derwent & Prisma, liefs, Marion

Geef een reactie

