Kerstboom cadeauzakje

Na mijzelf vandaag warm gewerkt te hebben in de tuin, had ik even tijd om te freubelen. Dit keer een kerstboomcadeauzakje. Het patroon is op te vragen op het blog van Duo Challenge tot 26 nov. Er wordt je dan wel gevraagd om mee te doen aan hun Challenge#21 en dat kan dan tot 30 nov.

Op de beurs had ik mezelf te goed gedaan aan een stempelsetje met uiltjes. Toen ik ze ontdekte was ik op slag verliefd! En echt waar, ze riepen mij: Koop mij, koop mij! Dat heb ik toen maar gedaan….
De basis van het boompje is zacht geel/crême, de tweede laag is groen scrappapier. Daarna ben ik de stempels en het rode sierband erop gaan bevestigen. Dit met behulp van 3D-kit. De stempels zijn van MD-Eline’s Owls en tekststempel van de Action. Ze zijn ingekleurd met Derwents (040, 060, 080, 110, 290, 310, 400, 450 en 520). Omdat de basis al even op mij lag te wachten, had ik het zakje eigenlijk zo klaar. Tja, soms moet het even voorweken  maar dan is het ook zo voor elkaar als je er eenmaal aan begint!

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Kerstboom cadeauzakje

  1. Wybrich zegt:

    Schattig al die uiltjes op een rij!

Geef een reactie

