Paars, zwart, oranje, groen.

De uitdaging bij de NKU was: Maak een kaart naar aanleiding van een sketch en de kleuren paars, zwart, oranje en groen. Deze kleuren doen mij direct denken aan Halloween, maar dat wilde ik nu juist niet maken. Als basiskleur heb ik paars en zwart gekozen. De stempel van MD, Don&Daisy (DDS3324) heb ik ingekleurd met Derwent colorsoft, het haar is een mengeling van oranje tinten en zwart. Het jasje is paars en het jurkje en plu zijn groen, net als de achtergrond. Verder heb ik een borduursticker gebruik, deze is niet zichtbaar omdat ik de achterkant ervan gebruikt heb nadat ik hem op papier had geplakt. Ik heb geborduurd met zwart DMC-garen. Ook de ponsen van Nellie Snellen zijn er weer bij. De laatste afwerking is gedaan met zwart kant en perlenpen (501) en zilver voor de stempel (op zwart is immers weinig andere kleur duidelijk leesbaar).

Derwent colorsoft: C060, C080, C170, C180, C260, C270, C450, C480 en C680.

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Paars, zwart, oranje, groen.

  1. hennie zegt:

    O wat is je kaartje verrassend leuk.
    Voor borduursteken heb ik toch zo’n zwak.
    Leuk dat je meedoet met onze uitdaging.
    Lieve groetjes hennie DT NKU.

  2. Marianne zegt:

    Heel mooi gedaan deze kaart.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

  3. marga zegt:

    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je bijdrage bij de N.K.U. Groetjes Marga.

  4. Marjan zegt:

    Een heel mooi kaartje. Erg leuk dat je borduren hebt gecombineerd.
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan

  5. Liesbeth zegt:

    Wat een mooi borduurwerk ook op je kaartje, mooi gemaakt, bedankt voor je deelname bij de NKU. groetjes Liesbeth

  6. Inge zegt:

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt , en met schitterend borduurwerk.
    Gezellig dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

  7. Heleen zegt:

    Prachtige kaart is dit geworden zeg! Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

Geef een reactie

