Even geleden…

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen. De omstandigheden waren er naar. Maar zo langzamerhand kom ik weer tot mezelf en begin ik voorzichtig weer wat creativiteit te ontplooien.

Deze kaart had ik net voor de stilte al gemaakt en naar mijn moeder gestuurd om haar een “hart onder de riem te steken”. Het is een combinatie van borduren en 3-D knippen geworden.
Het papier is van de Kruidvat. De creatables zijn van Marianne Design (LR0234). Ik heb de embossing nog extra met de hand aangezet. Het borduurtje is van een gedeelte van een patroon wat ik ergens op de kop had getikt, ik weet alleen niet meer waar en van wie. Ook het knipvel had ik al een tijd in mijn bezit. Als laatste afwerking heb ik perlenpen (701) gebruikt. De verschillende materialen zijn te koop oa bij “De Kettingkast“.

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

