Alles om een fles, wit, kraft en 1 kleur

De volgende uitdaging bij  EKEF (116; wit, kraft en 1 kleur) heb ik gecombineerd met nog een uitdaging. Nml. bij 12m12p, daar is het deze maand de bedoeling om “iets” te creëren met/voor drinken. Nu was er een tijdje geleden op het blog van EKEF een workshop voor een giletkaartje en dat patroontje heb ik er voor gebruikt.
Het giletje heb ik iets vergroot, dat paste iets beter om de fles. Als kraftpapier heb ik een papieren zak gebruikt, hier heb ik een wit vel karton in gedaan voor de stevigheid en de nu ontstane 3 lagen, in 1x uitgesneden. Met behulp van de naaimachine heb ik gaatjes voorgeprikt en de drie lagen op elkaar vast genaaid. Met haaknaald 0,6 en dat is dus heel erg dun, heb ik alles rondom met stokjes vastgehaakt en een lusjesrandje als laatste afwerking.
Op een rommelmarkt had ik een heel oud boek op de kop getikt, deze had vergeelde bladzijden in dezelfde kleur als het craftpapier en deze heb ik gescheurd verwerkt op het giletje. Toen alleen nog de versiering. Daar komt de kleur om de hoek: Roze. Ik heb 3 verschillende rozetjes gemaakt met een aantal verschillende lintjes en roosjes, het witte rozetje in het midden is gerimpeld kant.
Met behulp van distress ink heb ik de achtergrond van een stukje wit karton roze gekleurd en met een donkerder roze heb ik de rozen erop gestempeld en ingekleurd. De stempel is een onderdeel van een stempel van MD; Eline’s flowergirlz (EC0123). Met behulp van Cr 1212 van Marianne Design heb ik daarna de labels gemaakt.
Het eindresultaat is het waard om een heerlijke fles rode wijn in weg te geven!

Dit bericht werd geplaatst in crea netje, kaarten en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Alles om een fles, wit, kraft en 1 kleur

  1. Ula zegt:

    Super mooie creatie, Antoinette!
    Schitterend afgewerkt ook.
    Bedankt dat je meedoet met onze uitdaging bij EKEF!
    Groetjes Ula

  2. Aletta zegt:

    Vind je creatie helemaal geweldig mooi, prachtig dat haakwerk eromheen.
    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

  3. Pingback: Drinken en een fles | 12 Maanden 12 Projecten

Geef een reactie

