Gast DT bij Derwents en Prisma’s, Maak een easelcard

Omdat mijn  Nederlands kaartje een eerste plaats had gewonnen bij Kleuren met  Derwents en Prismas, kreeg ik een leuke Magnolia stempel (deze ga ik later gebruiken) en mocht ik als gast DT een kaart maken. De opdracht was: Maak een easelcard. Dit had ik nog niet eerder gemaakt dus moest ik op internet op zoek naar hoe je zo’n kaart dan wel moest maken. Het blijkt dus heel eenvoudig te zijn, je moet het alleen even weten.
Ik heb als basis een bruine ondergrond gebruikt met daarop 2 verschillende stukken designpapier. Daar tussenin een stuk bruin verbandgaas, afkomstig uit een heel oud noodverband uit het leger. Een derde stuk designpapier verticaal op het kaartje gelegd en er voor gezorgd dat op de “grond” het stuk doorloopt als de kaart rechtop neergezet wordt. De stempel is een snoesje (HM9419), deze is ingekleurd met Derwents. Het designpapier wat ik gebruikt heb om de stempel op te plakken heb ik nog rondom geborduurd met een festonsteek met jute garen. Als laatste nog een kantje en een paar scrapbedels, en als stopper, een stempel op een label (CR1212)
Al met al heel grappig om zo een kaart te maken in de wetenschap dat anderen er misschien door geïnspireerd raken.

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Gast DT bij Derwents en Prisma’s, Maak een easelcard

  1. Dina zegt:

    een prachtige easelcard heb je gemaakt,bedankt voor je bijdrage, nogmaals mijn excuses

Geef een reactie

