Nostagie

Bij de NKU, uitdaging 19, is het deze keer een sketch en Nostalgie. De circelvormige sketch was even wat lastig maar ik ben er toch uitgekomen. Ik heb diverse scrapvellen gebruikt en deze uitgesneden met behulp van een circelsnijder. De afbeelding komt van Studio Light. Deze is wat groot waardoor het lijkt of niet de gehele sketch is gevolgd, maar even goed kijken en je kunt zien dat het toch klopt. De bloemen en blaadjes zijn geponsd met ponsen van Nellie Snellen. Ik heb de alfabetponsen van Tomtas, ik gebruik ze niet vaak, maar nu kwamen ze toch goed van pas! Wat kant en perlenpen en een clearstempel om het geheel af te maken. Uiteindelijk was het sneller klaar dan gedacht. Ik ben zelf verrast door het resultaat!

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Nostagie

  1. Inge zegt:

    Wat een mooie ronde kaart, geweldig die pasteltinten.

    Groetjes inge

  2. Liesbeth zegt:

    Leuk kaartje heb je gemaakt met de mooie sketch bij de NKU, bedankt voor je deelname en we hopen dat je de volgende keer weer van de partij bent.
    groetjes Liesbeth

  3. hennie zegt:

    Prachtig is je kaart Antoinette!
    Mooi nostagisch.
    Leuk dat je meedoet bij NKU.
    Groetjes hennie.

  4. elise muller zegt:

    Oh wat een prachtige kaart heb je gemaakt!! Heel erg mooi gedaan!! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van de NKU.
    Groetjes Elise

  5. Karin zegt:

    HELEMAAL GAAF!!! Wow wat super om te zien hoe jij met mijn sketch om bent gegaan zeg! Ik vind ‘m helemaal geweldig!! Ik hoop dat je jouw ervaring nog met mij wil delen 😀 Gezellig dat je meedoet met de NKU!
    Groetjes, Karin

  6. judith zegt:

    WAUW DIE IS GOED GELUKT, BEDANKT VOOR JE DEELNAME AAN NKU
    GROETEN JUDITH

  7. Marianne zegt:

    Dat is met recht nostalgie en wat ben je vlug.
    Ik vind hem keigaaf en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    liefs, Marianne

Geef een reactie

