Craftables

Op het gebied van kaarten maken is er ontzettend veel te koop. Van designpapier, stempels, ponsen tot designables, creatables en craftables ( en alles wat je er maar voor denkt te kunnen gebruiken).
Met de Craftables heb ik de nu volgende kaart gemaakt voor het Marianne Design Challenge blog. Je kreeg de vrije hand zolang je maar craftables gebruikt van MD. Ik heb gebruik gemaakt van MD CR1212; Cr 1206; Cr 1208. Daarnaast 2 vlinders van zelfklevend papierband en designpapier van het Kruitvat. De tekststempel, met groene distress inkt gestempeld, had ik in mijn voorraad liggen en de perlenpen en lintjes zijn van de Kettingkast. Ook al is het bijna niet te zien, het is zelfs nog een scrapkaart geworden ook! De basis van de kaart is roomwit papier, hier heb ik het designpapier op geplakt. En omdat ik scheef had geplakt het ik rondom stroken geplakt van een halve cm breed. Dit waren restjes van eerder gebruikte vellen (=scrap). Ook de roze bloempjes zijn uit restpapier gehaald. Na het snijden met de Big Shot, heb ik de bloempjes geëmbossed en samen met de blaadjes, één voor één met 3-D kit opgeplakt.

Deze kaart doet ook mee bij EKEF; uitdaging 115, Alles mag.

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

10 reacties op Craftables

  1. Yvonne. zegt:

    ’n Hele mooie kaart heb je gemaakt. Heel lief met het mandje met bloemetjes.
    Dank je wel voor het meedoen aan de callenge.

    Groetjes,
    Yvonne (MD callenge blog)

  2. Hallo,
    Wat ontzettend leuk, dat je mee doet met de Marianne Design Challenge Blog! Onze dank hiervoor!
    Ik vind de details op je kaart leuk gekozen!
    Groetjes, Jen (MD Challenge Blog).

  3. Wybrich zegt:

    Wat een prachtige kaart! Het randje rondom de kaart is erg leuk bedacht!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    Gr Wybrich
    DTeam MD challengeblog

  4. mieke zegt:

    Erg mooi kaartje !!! Leuk he die mandjes.
    Bedankt voor het meedoen.

    Mieke

  5. Petra zegt:

    Ik vind hem heel mooi, echt Prachtig!
    Gezellig dat je mee doet bij EKEF!
    Groetjes Petra

  6. Ula zegt:

    Wat een mooie en elegante kaart, Antoinette!
    Leuk dat je weer meedoet bij EKEF.
    Groetjes Ula

  7. Thea zegt:

    Prachtige kaart Antoinette, mijn complimenten hoor.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Gr.Thea
    Challengeblog MD

  8. Aletta zegt:

    Prachtige stijlvolle kaart.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

  9. Boukje. zegt:

    Mooie kaart! Mooie zachte kleuren en lief die bloemetjes! Bedankt voor het meedoen met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

  10. Karin zegt:

    Wat een plaatje!!! Ik heb die challenge ook gezien maar bezit (tot nog toe) geen MD. Dus die heb ik op mijn lijstje gezet hihiH! Bedankt voor je lieve woorden en dat je meedoet met mijn candy. Ik weet zeker dat we elkaar nog regelmatig tegen het ‘blog’ lopen hahaha!
    Groetjes, Karin

Geef een reactie

