Nederlands kaartje

Dit keer een Nederlands kaartje bij de Derwents en prismablog, maar voor mij niet het standaart rood/wit/blauw. Oja, de vlag is prachtig, maar dat is niet het enige waar ik aan denk als ik aan Nederland denk. Mijn gedachten gaan eerder naar mooie hangende tulpen, zoute haring en gerookte paling! Heerlijk! Lekker met vette vingers zo’n paling verorberen, mmmm.

Deze kaart is eerste geworden.


Dus mijn kaartje is wit, met een klein beetje kleur op de stempel (EWS2202), het vissersscheepje van Marianne Design. Het is gekleurd met Derwents
Ook mochten de tulpjes, mijn favoriete bloem, en de klompjes niet ontbreken. (LR0208, LR0209, LR0210, CR1212). Het labeltje hangt los, de klompjes zijn met 3-D kit gelijmd. De hele kleine strikjes zijn gemaakt met de strikjesmaker van natuurlijk: De Kettingkast!

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Nederlands kaartje

  1. Pingback: Gast DT bij Derwents en Prisma’s, Maak een easelcard | Niet stoffig

  2. Anja zegt:

    Wat een leuke kaart.En leuk hoe je het hebt ingekleurd.
    Bedankt voor het meedoen bij de derwents en prisma challenge blog.

    groetjes

  3. Dina zegt:

    prachtig wat je ervan gemaakt hebt super, bedankt voor je deelname bij derwent en prismas

Geef een reactie

