Oranje Boven…

Als eerste wil ik alle meelezers, volgers en meekijkers bedanken voor de vele lieve en leuke berichtjes die ik de afgelopen challenges heb gekregen. Bovendien heeft mijn kaartje in Uitdaging 16 bij de NKU gewonnen! Iets waar ik helemaal niet op rekende, maar wat ik wel ontzettend leuk vind! Ook had ditzelfde kaartje een eervolle vermelding bij EKEF (uitdaging 110 )

Deze keer een Oranje kaart naar aanleiding van een sketch en kleur opdracht 17 bij de NKU. Nu hij klaar en gefotografeerd is, kom ik erachter, dat deze oranje kleur een hele koele, koude kleur is om te fotograveren. Toch zijn de kleuren warmer dan de foto doet vermoeden.
De gebruikte materialen komen ook deze keer weer voornamelijk bij het Kruidvat vandaan. Ik heb me een keer tegoed gedaan aan verschillende papierpakketjes en Brads.
Deze zijn heerlijk door elkaar te combineren en deze keer dus Oranje. Maar omdat oranje ook maar 1 kleur is, heb ik er een groen bij gezocht.
De stempel is van MD; Eline’s flowergirlz (EC0123) en is ingekleurd met Derwents. De verdere afwerking is gedaan met een paar veertjes uit de oude voorraad, lintjes van de Kettingkast, hotfixpareltjes en een pons van Nellie Snellen, dezelfde als gebruikt bij de Bloemenzee. (berichtje hiervoor).

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Oranje Boven…

  1. Claudia zegt:

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes, Claudia

  2. Elise Muller zegt:

    Wat een supermooie kaart heb je gemaakt!! Leuke veertjes zijn dat zeg!! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van NKU!!
    Groetjes Elise

  3. Heleen zegt:

    Geweldig mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes,
    Heleen

  4. Marianne zegt:

    Heel mooi gedaan hoor!
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

  5. judith zegt:

    wat een lief kaartje zeg.
    leuk dat je meedoet met de wedstrijd.
    groeten Judith

Geef een reactie

