Een Bloemenzee

“Maak je eigen bloemen en doe daar iets bijzonders mee”, tja, dat geeft stof tot nadenken. En eigenlijk wist ik het al snel. Ik ging een “zee” aan bloemen maken! De kaart hoort bij Uitdaging 111 bij EKEF. Ik heb alleen de ponsen van Nellie Snellen gebruikt: FLP002; FLP020; FLP031 (en nu in het Nederlands: 2 maten bloemen en 1 takje met blaadjes) In totaal heb ik minstens 60 bloemen gemaakt, en dan dubbel. Het designpapier komt van het Kruidvat. Alles stuk voor stuk met 3-D kit vastgezet en afgewerkt met perlenpen 501 en 601. De tekst kwam zomaar uit mijn computer rollen. Alleen al het maken van de kaart gaf mij een Big smile!

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Een Bloemenzee

  1. Ula zegt:

    Wat een bloemenzee, Antoinette!
    Geweldig gedaan.
    Bedankt dat je meedoet bij EKEF.
    Groetjes Ula

  2. Wat leuk zeg! een bloemenzee.
    Heel erg leuk idee.
    Bedankt om mee te doen met de challenge van EKEF.

    Groetjes,
    Peggy Dt-Ekef

  3. Aletta zegt:

    Wauw wat een prachtige zee van bloemen.
    Wat een geweldig en origineel idee om zo bloemen te verwerken op je kaart.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF

    Groetjes Aletta

  4. Marjoleine zegt:

    Wauw wat gaaf zeg en wat een werk ook, maar ik snap heel goed dat er een big smile op je gezicht kwam bij het maken van deze bloemenzee!
    Liefs,
    Marjoleine

  5. Monique zegt:

    Mijn eerste reactie ooit op een kaart, hij is super.
    wie wilt nu niet zo een schitterende bos bloemen krijgen ,je wordt er blij van.

  6. Anouk zegt:

    Eerste reactie: WAAUW!!! Heel erg leuk idee, al die bloemetjes zo! 🙂 Degene die deze kaart krijgt zal er vast heel blij mee zijn, hij tovert zeker een glimlach op je gezicht!

Geef een reactie

