Kadodoosje, uitdaging 53 Marianne Design

Omdat ik nog niet klaar ben met de kaarten voor mijn jongste zus, kwam deze challenge ook weer van pas, Marianne Design, uitdaging 53: Kadodoosje.
Je moest zoveel mogelijk gebruiken van Marianne Design als mogelijk was. Ik heb aardig mijn best gedaan:
Het designpapier is van Dutch Design; de creatables bijna allemaal van MD: LR0208, LR0209, CR1208 en onderdelen van: CR1210, CR1206, CR1209. Ik had nog wat band van MD. De overige spullen komen van de Kettingkast: bedels, perlenpen en wat lint, en een pons van Nellie Snellen, de krul zat bij mijn Big Shot.
Het geheel is een Hollands plaatje geworden:

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Kadodoosje, uitdaging 53 Marianne Design

  1. Nadia zegt:

    Prachtig doosje heb je gemaakt, bedankt om mee te doen met de challenge

    Groetjes Nadia
    DT Marianne’s Challengeblog

  2. Hoi, hoi, wat een heerlijk echt Hollands tasje is dit!
    Leuke creatie en ik vind het top dat je ook mee doet! Groet, Jen (MD).

  3. Hoi Antoinette,

    Wat een leuk tasje is dit geworden! Was je zus er blij mee?

    Groetjes

    Sigrid

  4. Anita zegt:

    Wat een superleuk tasje, heerlijk vrolijk
    Leuk dat je meedoet.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

  5. Hanny zegt:

    Wat een super leuk doosje/tasje heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen aan de challenge.

    Groetjes Hanny.
    MD team.

  6. Thea zegt:

    Heel erg leuk geworden, echt hollands met die molens.
    Leuk dat je meedoet met de challenge.

    Gr.Thea
    Challengeblog MD

  7. Wybrich zegt:

    Wat mooi! Een prachtig doosje heb je gemaakt, leuk met al die molentjes en het bloemenmandje!

    Bedankt voor het meedoen met de challenge!
    Gr. Wybrich
    Challengeblog MD.

Geef een reactie

