En nog een Paaskaartje

Hoewel mijn paaskaartjes net de deur uitzijn, heb ik er vanmiddag nog 1 gemaakt. Deze doet mee bij het Derwentblog.
Het stempeltje vind ik heel grappig, deze keer heb ik het ei ook gestempeld op desingpapier, een echt paasei!. Het kuiken en de achtergrond van de tekststempeltjes zijn ingekleurd met Derwents: 040; 080; 290 en 600. Het designpapier komt van de Kruitvat, de bloemenpons is van Nellie Snellen, de lintjes en perlenpen (601) komen van de Kettingkast. De tekst is gestempeld met losse  alfabetstempeltjes, maar die heb ik al een tijd liggen. Dus van wie die waren? Overigens zijn de letters extra ingekleurd met Derwents omdat de inkt niet volledig dekte.

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

