Bedankje voor gulle gever

Vorige week kreeg ik van een dame een aantal bollen wol. Deze dame was aan het opruimen en had er geen ding meer voor. Maar ik kan er vast wel wat mee. En omdat mijn jongste zus (jouw kaarten zitten al een beetje in mijn hoofd!) ook had uitgedeeld, kon ik een zeer toepasselijke kaart maken voor deze dame.
Ik heb gebruik gemaakt van de sketch van de NKU.
Verder de stempel van Marianne Design: DDS3316, diverse kleuren Derwents, deze pasten weer heel mooi bij het gebruikte scrappapier. Perlenpen goud (901), paperflowers ingekleurd met Scattered straw (Distress ink) Een digistamp die ik eerder gewonnen heb bij de NKU en wat bandjes en lint uit de voorraad.
Wat een luxe!

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Bedankje voor gulle gever

  1. Karin zegt:

    Hele warme huiselijke kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de NKU.
    Groetjes, Karin

  2. Claudia zegt:

    Een hele mooie kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging en veel succes met de wedstrijd.

    Groetjes, Claudia

  3. Elise Muller zegt:

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van de NKU.
    Groetjes Elise

  4. Heleen zegt:

    Wat een geweldig lief kaartje! Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

  5. Jolanda zegt:

    Mooi hoor . . leuk dat je ook de stempel hebt gebruikt van daisy
    Fijn dat je mee doet met de NKU

  6. Marianne zegt:

    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    liefs, Marianne

Geef een reactie

