Zwart/Wit bij de Derwent 2012-5

Afgelopen tijd heb ik niet veel gedaan met de kaartjes, maar dit weekend was ik weer aan de beurt. In het vorige blogje heb je kunnen lezen dat mijn oudste zus er was en samen hebben we heerlijk geknutseld aan de grote tafel!
Ik besloot om als eerste een stempel te gaan inkleuren voor de Derwents 2012-5 . Het moest helemaal in het zwart/wit en alleen met gebruikmaking van een huidskleur. Nu had ik dit weekend ook een heleboel mallen binnen gekregen voor mijn Big Shot, allemaal van de nieuwe serie van Marianne Design, ook de bijpassende stempels zaten erbij. (Dank je wel jongste zus!) En omdat ik dit allemaal voor het eerst ging gebruiken, moest ik ook veel uitproberen en ontdekken. Spannend!
Zelf ben ik niet zo van het alleen maar zwart/wit, toch is het één geheel geworden, zonder dat het een “rouwkaart” is geworden.

Ik heb gebruik gemaakt van:
Dutch Design EWS2203 (het boerinnetje met de tulpjes)
Dutch Design EWS 2205 (tekststempels)
Creatables LR0209 (de tulpjes)
Designables DS0915 (embossing bloempjes met schulprandje)
Derwents (180; 190 690; 700)
Distress Ink (pumice stone=bijna zwart)
Colorbox Frost white
Afwerking: wit kant,wit lint, perlen-pen, nesteltjes, 3D-kit

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

