En een “workshop” voor oudste zus

Een beginner zegt ze zelf. Oudste zus was begonnen met stappelkaartjes uit een boekje van de Action. Deze had ze thuis al geknipt en voorbereid en behoefden alleen nog de finishing touch.
Oudste zus was een weekend bij mij. Heel gezellig en veel te lang geleden. Zaterdagmiddag van alles op de tafel uitgespreid en in het wilde weg begonnen met van alles tegelijk. Een lintje hier, een oogje daar en af en toe een kantje. Verschillende techniekjes die net het verschil kunnen maken om een kaartje wat meer sfeer te geven. En wat is nu leuker om al die dingen uit te proberen zonder allerlei dure aanschaf te hebben. Met hier en daar een tip en uitleg over het kleuren van een achtergrondje kwam zij al heel snel tot mooi resultaat. En hoezo: “een beginner”?:

Dit bericht werd geplaatst in crea netje en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op En een “workshop” voor oudste zus

  1. Tineke zegt:

    Zo leuk…! Ik ben zo enthousiast geworden dat ik gelijk bij de Kruitvat in mijn woonplaats nog meer kaartenknutselspulletjes heb gekocht (aanbieding!). En vandaag ga ik naar het centrum om in de scrapbook-winkel te snuffelen of er nog meer is wat ik beslist móet hebben….

    Liefs, oudste zus

Geef een reactie

