Tasje borduren

Laatst was ik op de beurs bij mijn jongste zus en ze had weer allerlei leuks te koop. Zodra ik bij haar aan de kraam sta, word ik altijd hebberig. En eerlijk, ik hoef niet alles te hebben, maar ik wil wel alles maken. Nu speelde jongste zus daar handig op in. Ik zag daar namelijk dit borduurpakketje. “O”, zegt ze, “Neem maar mee, maak het maar en stuur het maar weer terug. Ik heb het dan en dan pas nodig.” Om te zorgen dat het op tijd bij haar is, moet het morgen op de bus. Ik heb er vanavond dan ook snel foto’s van gemaakt om het te showen. Het linnen tasje is al kant en klaar, het werk bestaat uit het, op een voorgetekent patroon, borduren en stofjes apliceren. Heel makkelijk, lieve kleurtjes, ik werd er vrolijk van!

Waar ik ook vrolijk van word: Ook deze maand kans op een extra prijs bij de NKU!

Dit bericht werd geplaatst in crea netje en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

