Brabants Kampioen!

Afgelopen weekeind, hebben mijn beide jongens mogen zwemmen op de Brabantse kampioenschappen. Jongste heeft op al zijn eigen afstanden PR’s gezwommen, helaas geen medailles. Wel behaalde zijn estaffetteploeg de derde plaats! (en dus de bronzen plak!)
Oudste mocht uitkomen op bijna alle slagen en afstanden. Hij heeft op de meeste afstanden zijn tijden (weer) verbeterd en…. Hij is Brabants Kampioen Jeugd I geworden op de 100m schoolslag!
Ik ben wel zo trots op beide jongens! Ze trainen al jaren met veel plezier, ik hoor ze nooit klagen, ik hoef bijna nooit aan te geven dat we moeten vertrekken. En of ze nu wel winnen of niet, ze kijken naar hun eigen race en beoordelen dan of ze het goed hebben gedaan of niet. Ik kan toch zo van ze genieten!

Dit bericht werd geplaatst in trots en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Brabants Kampioen!

  1. José zegt:

    Goh, wat maak jij leuke dingen zeg. Niet zo dat standaard. Dat kussentje vind ik erg mooi. Was vroeger ook goed met stofjes en naaimachine maar nu zie ik het niet meer zo goed.
    Maar als ik dit zie begint het toch weer te kriebelen.
    Groetjes, José

Geef een reactie

