Lentekriebels….

De opdracht (Uitdaging 46#Label) was een Label maken….
En ja, wat ga je dan doen. De voorwaarden zijn: als het maar op een label past en een stempel of afbeelding bevat van Marianne Designe. Nu had ik op de Kreadoe een aantal 3D-knipvellen gekocht van haar. Dus ik hoefde alleen nog een mooi plaatje uit te zoeken en dat uit te werken. Geïnspireerd door overal een nieuw begin, koos ik voor groen. Dat doet me denken aan de lente, een belofte voor al het jonge spul wat geboren gaat worden.


Ik heb gebruikt:
Knipvel van Marianne Design
Scrapvellen: “Out of Print” en “Stella and Rose”
Groen papier uit de voorraad
Groene nestels
Groene drops van Hotfix
Lint en Kant (van de Kettingkast)
Pons voor klein label
Groen naaigaren voor touwtje van de ballon
3D kit

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Lentekriebels….

  1. Hanny. zegt:

    Wat een prachtige label!!! Bedankt voor het meedoen aan de Marianne Design challenge.

    Groetjes Hanny.

Geef een reactie

