Nieuwjaar/Feest… Uitdaging 9

Ook deze challenge laat ik mij niet voorbij gaan. Meer ook omdat ik een kaartje wil sturen naar Middelste zus. Zij heeft een kleine winkel in Watson & Co geopend. En omdat dat nogal uit de richting is (Makkum), kom ik daar waarschijnlijk niet zo snel. Toch wil ik dat niet zomaar voorbij laten gaan.
Ik heb gebruik gemaakt van een Berestempel (merk onbekent) en ingekleurd met Derwent colorsoft. Het bewerkte papier komt uit een Paperblock Christmas “Wallpaper”. Ik heb de kaart verder gepimpt met wat lintjes, perle-pendrops, sneeuwkristal-pons en een basic ornamentje.
Het label kun je uitschuiven, daar schrijf ik een persoonlijke boodschap op.


Nederlandse Kaarten Uitdaging
Uitdaging 9: Nieuwjaar/Feest

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

5 reacties op Nieuwjaar/Feest… Uitdaging 9

  1. Elise Muller zegt:

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdagingen!
    Groetjes Elise

  2. Heleen zegt:

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge van NKU.
    Groetjes, Heleen

  3. Aletta zegt:

    Wat een schattig kaartje.,
    Leuk dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

  4. Claudia zegt:

    Een leuk kaartje, met een schattig beertje.
    Bedankt voor het meedoen met de uitdaging van de Nederlandse Kaarten Uitdaging!

    Groetjes, Claudia

  5. judith zegt:

    Ik vind je kaart erg goed gelukt! bedankt voor het meeoden.
    Groeten Judith
    kaartenuitdagingen.blogspot.com

Geef een reactie

