Kaart voor grote zus

Laatst was ik op zoek naar een nieuwe sketch voor een nieuw kaartje. Ik kwam op het blog van oa Judith en daar vond ik deze hele mooie kaart. Hij sprak mij enorm aan. Ik ben toen het spoor terug gaan volgen en kwam op het blog van Nicole terecht en vond daar haar sketch en heb hem gebruikt voor een kaart voor mijn “grote zus”.
Ik heb gebruik gemaakt van diverse scrapvellen (Romantique Collection “Hedgerow”, “Estrella” en graphic 45″) en een nostalgisch plaatje (Romantic Pictures van Studio Light). Het een en ander afgewerkt met een smal katoenen kantje en glanzend lintje (beide op de markt gekocht). En zo zie je maar, dat ook al gebruik je dezelfde sketch, je toch een heel ander kaartje krijgt. En dat is wat ik er zo leuk aan vind!

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Kaart voor grote zus

  1. Wilma M. zegt:

    Hoi Antoinette,

    Dank je wel voor je reactie op mijn blog. Ik ben eens op jouw blog aan het rondsnuffelen geweest, maar jij maakt ook erg leuke en mooie dingen! Ik ben dus maar meteen volger geworden. Verder wens ik je veel plezier toe met het kantklossen, want dat is verslavend…

    Groetjes Wilma

Geef een reactie

