Toch nog een kerstsfeertje…Challenge 2011#24

Dit jaar ben ik niet zo gedreven met kerstkaarten maken. Ik had er slechts 2 gemaakt voor de ouders van manlief en mijzelf. Maar toch werd ik opeens getrickerd door de kaarten om mij heen. Ik ben vanmiddag dan ook in de Kerstkaarten gedoken die op verschillende blogs gepubliceerd zijn in de hoop geïnspireerd te raken. Ik kwam nml. al eerder op het blog van kleuren met Derwents, en zij hebben een Challenge waar ik aan mee wilde doen.

Ik heb een Magnoliastempel uitgezocht, deze is zeker geen kerststempel, maar als je het jurkje in traditionele kerstkleuren, rood en groen, kleurt (met de Derwents), gebeurt er vanzelf iets. Bij deze kleuren heb ik papier, lint en glitters uitgezocht. Het verbaasde me hoe de kleuren groen hetzelfde waren. Want groen is nog geen groen!
Het papier is van de Action, sterstempeltje en label ook. De glittertjes heb ik al jaren, die gaan maar niet op, het lint gekregen van mijn jongste zus.

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

6 reacties op Toch nog een kerstsfeertje…Challenge 2011#24

  1. Lia zegt:

    Hoi Antoinette,
    Naar aanleiding van je mailtje op onze website kom ik even bij jouw creaties kijken, nou die liegen er niet om wat een schitterende kaarten heb je gemaakt. Ik zet mijn reactie maar bij deze kaart omdat ik dit de mooiste kaart vind.
    Nog bedankt voor jouw bezoek aan onze website en voor het compliment.
    Heel veel succes met alles wat je nog allemaal gaat maken

    Hartelijke groeten Lia van den Oever

  2. arjette zegt:

    Wat een ontzettend leuk kaartje!!!! Bedankt voor het meedoen aan de challenge van het Derwentblog!!

    gr. arjette.

  3. Dina zegt:

    ziet er prachtig uit bedankt voor je deelname bij derwent

  4. Joukje zegt:

    Wat een mooi kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Derwent.
    Alvast fijne feestdagen.
    Groetjes Joukje

  5. Wilma zegt:

    Leuk kerstkaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij het Derwentblog!
    Alvast fijne feestdagen! groetjes, Wilma

  6. -JC- zegt:

    Hij is leuk A. Weet je nog die activiteit die ik had met een groep beginnend dementerende bejaarden? Ik kwam er 1 met haar partner tegen bij de Action, spulletjes aan het kopen, volgens haar man was ze helemaal verslaafd. (niet zo gek natuurlijk, die vergeet elke dag dat ze al wat gekocht heeft…LOL)

Geef een reactie

