Kerst… Uitdaging 8

Ondanks dat ik tegenwoordig nogal wat kaarten maak, heb ik ze voor de kerst deze keer simpel gekocht. Ik kon me er niet toe zetten om ze allemaal te maken. Voor slechts een enkeling heb ik mijn creativiteit wel laten gaan, maar de rest alleen maar geschreven en in een enveloppe gedaan.
Maar voor de Nederlandse Kaarten Uitdaging (8) moest ik wel, of ik moest er voor kiezen om deze voorbij te laten gaan. Dat heb ik maar niet gedaan toen ik de sketch zag. Ik vond hem gewoon te leuk.
Ik heb papier en stempels gebruikt van de Action, Het gewone papier had ik ergens op de Kreadoe gekocht. De stempels heb ik ingekleurd met distress Ink. Ik heb, geloof ik, wel 8 verschillende gemaakt, maar deze 3 vond ik het mooist, maar ja, wie is nou de echte Rudolf?

Wie is nu de echte Rudolf?

Ik wens iedere lezer, volger, toevallige voorbijganger, alvast een hele fijne Kerst en de allerbeste wensen in het nieuwe jaar!

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Kerst… Uitdaging 8

  1. Elise Muller zegt:

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging van de Nederlandse KaartenUitdaingen.
    Groetjes Elise

  2. Claudia zegt:

    Een gave kaart en ik vind de rendieren helemaal leuk!
    Bedankt voor het meedoen met de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes, Claudia

  3. Heleen zegt:

    Wat een super gave kaart! Leuk dat je meedoet met de challenge van NKU.
    Groetjes,
    Heleen

  4. judith zegt:

    wauw leuke kaart, ook die afbeelding erg leuk!!
    Bedankt voor het meedoen en succes met de wedstrijd.
    groeten Judith
    http://www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

  5. Jolanda zegt:

    Ik vind het een prachtige kaart
    Leuk dat je mee doet met de Nederlandse Kaarten Uitdaging

  6. Plony zegt:

    Jouw kaartje nav de sketch is inderdaad ook helemaal superrrrrrrr. Mooi gedaan hoor. Groetjes,Plony

  7. Marianne zegt:

    Ik vind je kaartje prachtig geworden, en de kleuren zijn perfect.
    Groetjes Marianne

Geef een reactie

