Kerstboompje in de herkansing.

Na het eerste boompje nog eens goed bekeken te hebben, heb ik besloten dat ie niet mag blijven. Hij ligt dus ook al in de container. Ondertussen heb ik een nieuwe gemaakt. Een blauw/wit exemplaar, hij is stukken beter gelukt met het cataniakatoen, de verhoudingen kloppen nu beter. Door het patroon aan te passen loopt hij nu iets meer als een kegeltje naar beneden toe uit. Ook de takken heb ik aangepast, de onderste takken heb ik langer gemaakt en de bovenste juist iets korter. Ook ben ik druk in de weer geweest met breinaalden. En ondanks dat ik de kerstballen niet in de boom zou hangen, hangen ze er toch in. Tja, niets veranderlijker dan de mens…

 

Dit bericht werd geplaatst in crea netje en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op Kerstboompje in de herkansing.

  1. Ze zijn er goed gelukt!
    De cataniakatoen bevalt mij ook goed.

  2. monique zegt:

    ze zien er erg schattig uit, toppie

Geef een reactie

