Gehaakt kerstboompje

eerste poging

Met enige regelmaat doe ik mee aan het linken van mijn blog op Annemarie’s haakblog. Zo ook vandaag. Daar kwam ik op een ander blog terecht, dat is er ook een beetje de bedoeling van, een beetje gluren bij de buren zeg maar. Daar vond ik dit leuke boompje bij A la Sascha. Ik vond hem heel schattig en heb hem direct uitgeprobeerd. Hij is iets kleiner dan ik verwachtte, het is ongeveer 10cm hoog. Maar daarom heel leuk in de echte boom!
Er zit in de beschrijving van het sterretje een klein foutje geslopen ( het tweede stokje doe je in dezelfde vaste als voorgaande stokje) maar dat kom je vanzelf tegen en lost zich makkelijk op. Verder heb ik het boompje gepimpt met perle-pen druppels. Zowel het boompje als de druppels zijn nog niet perfect dus ik ga hem nog een keer maken, dit keer van Cataniakatoen.

Dit bericht werd geplaatst in crea netje en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Gehaakt kerstboompje

  1. Pingback: Kerstboompje in de herkansing. | Niet stoffig

Geef een reactie

