Vintage stijl

Nu ik Distress Ink heb, kan ik hele mooie vintage-look kaarten maken. Afgelopen week heb ik twee verschillende gemaakt. Ze lagen op tafel nog wat na te pronken (eigenlijk na te drogen) toen er een klant langs kwam. Het was helemaal niet mijn bedoeling om ze te verkopen, maar ze vond ze zo mooi dat ze ze gekocht heeft. Ik was helemaal verrast. Dus gelijk nog een derde kaart gemaakt.

De basis van alle 3 de kaartjes waren crème/gelig, het kant op alle 3 de kaartjes was wit, na bewerking hebben ze dit doorleefde uiterlijk gekregen. Op het eerste en derde kaartje heb ik ook de plaatjes zelf bewerkt waardoor ze ook een “oud” uiterlijk kregen. Het leuke ervan is, dat je met elke kleur in combinatie met bruin, dit oude uiterlijk kunt maken. Het kan dus bij heel veel verschillende plaatjes gebruikt worden.

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

