Mannenkaart

Nu het met het werk wat rustiger is, kan ik allerlei andere dingen gaan doen. Heerlijk vind ik dat! Ik geniet ervan zolang het kan, want, meestal is het stilte voor de storm. Afgelopen weekend heb ik een workshop kleuren met Distress Ink gevolgd. Heel leuk, heel wat tips gekregen waar ik wat mee kan. Maar voorlopig blijf ik nog een beginner hoor!
Dit kaartje heb ik gekleurd met Scattered Straw (geel) en Dusty Concord (paars). Met behulp van een Ink Blending Tool (soort sponsje op een houdertje) heb ik het gewolkte effect gemaakt op de achtergrond. De stempel van Marij Rahder, Geisha 7,  lijkt op het spiegelbeeld van het 3D plaatje. Maar dat is toevallig. De stempel heb ik op de Kreadoe gekocht, het plaatje heb ik al heel lang in mijn bezit, ik weet niet meer van wie dat is.
Ik heb bewust geen tekst op het kaartje gemaakt zodat ik later kan beslissen wat voor een kaartje het wordt, een “zomaar”, een “gefeliciteerd” of een “beterschaps”kaartje.

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

