Liefs…. Uitdaging 6

En alweer een nieuwe uitdaging (6) bij de Nederlandse kaarten uitdaging. Wederom heb ik aardig mijn best gedaan.
De sketch waar we ons aan moesten houden was dit keer gemaakt door Aletta.
Mijn kaartje heb ik heel licht gehouden. De ondergrond is gebroken wit, de cirkel die erop ligt, heb ik met distress-ink “tattered rose” ingekleurd. Daarna heb ik 2 verschillende scrapvellen gebruikt voor de midden stroken: Chick-a-dee, Anna’s bananas 8-2103 en ga-ga 8-2102.
De stempel is van Magnolia, deze heb ik met derwentpotloden ingekleurd. De tekststempel is van Different colors (gestempeld met distress inkt tattered rose). Er loopt tussen de verschillende lagen nog een lintje welke ik heb opgebouwd uit 2 verschillende bandjes. Als laatste afwerking heb ik zelf roosjes gedraaid van doorschijnend band, een strikje van 3 bandjes gemaakt en drops met perle pen parelmoer op het etiketje gemaakt.
En aangezien je af en toe jezelf best een compliment mag maken: Ik vind hem geweldig (lief)!

Dit bericht werd geplaatst in kaarten en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

7 reacties op Liefs…. Uitdaging 6

  1. judith zegt:

    wat een leuke kaart! leuk dat je meedoet met de kaartenwedstrijd. veel succes.
    Groeten Judith
    http://www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

  2. Marianne zegt:

    Erg leuk is je kaartje weer geworden.
    Veel succes en bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Marianne

  3. Claudia zegt:

    Een lief, zacht kaartje heb je gemaakt, erg leuk!

    Leuk dat je meedoet met de wedstrijd van de Nederlandse Kaarten Uitdaging :-).

    Groetjes, Claudia

  4. Aletta zegt:

    Wat een lief kaartje, mooi gemaakt.

    Gezellig dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Alett

  5. Heleen zegt:

    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet bij NKU, ik wens je veel succes met de challenge.

    Groetjes,
    Heleen

  6. -JC- zegt:

    Wow, die is leuk! Ik ga de 24ste met een groep mensen met een beperking kaarten maken, die zullen op hun heel eigen bijzondere wijze mooi worden……….

  7. Jolanda zegt:

    ik vind je kaart heel mooi . . . mooie zachte kleuren, en je stempeltje is ook mooi ingekleurd.
    Leuk dat je ook mee doet bij de nederlandse kaarten Uitdaging

Geef een reactie

