“Vintage” label

Begin november was de Kreadoe in Utrecht. Daar heb ik een paar dagen mogen werken bij de Kettingkast. Ontzettend leuk om te doen. Maar de zaterdag kon ik zelf de beurs over. Na mezelf verwend te hebben met Distress Ink, heb ik er ook een workshop gedaan. Nu had ik er nog nooit mee gewerkt, het viel me best mee. Het is een groot label geworden met een engel erin verwerkt. De ondergrond is met 3 verschillende kleuren bewerkt, van licht naar donker. De juiste kleuren weet ik niet meer te benoemen. De engel is met oostindische (zwarte) inkt gestempeld, later ingekleurd met blauw, bruin, geel en huidskleur. Op de achtergrond is nog een craquelé stempel gebruikt en een muziekstempel. De tekststempel is nog bewerkt met embossingpoeder die verhit moest worden. Hierdoor is de tektst licht glanzend geworden.
Het label is te gebruiken als cadeau label of nog lekkerder, aan een mooie fles wijn!

Dit bericht werd geplaatst in crea netje en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

