Poezenmandjes

Ik houd me natuurlijk niet alleen bezig met kaarten maken en mijn werk. Ik mag gelukkig ook nog hele leuke dingen doen (en die vallen ook onder “werk”). Vandaag heb ik een cadeautje (in opdracht) afgemaakt voor de decembermaand. De gehaakte poesjes stonden al een poosje klaar. Ik had alleen nog geen inspiratie voor de mandjes. Maar ik weet dat die altijd vanzelf komt en 5 december was nog ver weg, dus ik maakte mij nog geen zorgen. En vandaag kwam het zomaar langsgevlogen. Ik begon met allemaal stroken te knippen van 4cm breed en 21cm lang. Deze heb ik allemaal aan elkaar gestikt. Daarna de ontstane lap tot een koker gestikt. Daarna een strook afgeknipt van 12 cm breed en deze ook dicht gestikt. Hierna in beide kokers een bodem gestikt en 2 hoekjes zodat een vierkant bakje ontstond. Toen beide delen inelkaar geschoven en met een zoompje halverwege, door en door, dicht gestikt. En zo ontstond het poezenmandje, als laatste nog een sjiek kantje er langs en klaar is Antoinette.

Dit bericht werd geplaatst in crea netje en getagged met , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

